مقالات عمومی

7 تا از مزایای سفارش پرینت رنگی

مزایای سفارش پرینت رنگی - چاپ سنگی
خوشحالیم که مقاله مزایای سفارش پرینت رنگی رو در وبسایت چاپ سنگی برای مطالعه انتخاب کردید.
 
هنگام انتخاب روش چاپ محصولات چاپی خود، ابتدا باید نیازهای خود را به عنوان یک برند مشخص کنید.
 
اینها می تواند تعداد واحدهایی باشد که باید سفارش دهید، چقدر سریع به تحویل آنها نیاز دارید، و هر گونه ملاحظاتی در مورد طراحی شما و اهمیت هر جزئیاتی.
یک توضیح کوتاه درباره چاپ سنگی : مرکز ما یک مرکز چاپ و صحافی با امکان ثبت سفارش حضوری هستش و در صورتی که قصد ثبت سفارش هر نوع پرینت داشتید به صفحه پرینت رنگی چاپ سنگی مراجعه کنید.
در ضمن ما ادعا داریم که قیمت هامون بسیار رقابتی هستند و چایین ترین قیمت های بازار را ارائه میدیم، به این منطور میتونید از صفحه قیمت پرینت رنگی قیمت ها رو ببینید.

فهرست مطالب

در این مقاله درباره نوع چاپی صحبت خواهیم کرد که چاپ دیجیتال CMYK  یا چاپ دیجیتال رنگی نامیده می شود و نحوه تولید تمام سفارشات مرکر چاپ سنگی هستش.
 
به بیان ساده، دیجیتال CMYK بهترین روش تولید موجود برای پاسخگویی به الزامات چاپ با چاپ پایدار و کوتاه مدت در زمان های تحویل سریع با قیمت های مقرون به صرفه است.
 
دیگر به حداقل سفارش‌ها و محدود به استفاده از آثار هنری محدود نمی‌شوید.
با چاپ دیجیتال رنگی، می‌توانید با هر طرحی که انتخاب می‌کنید سفارش ثبت کنید.
 
این به این دلیل است که هیچ محدودیتی در استفاده از پرینت دیجیتال رنگی یا رنگ و هزینه نصب وجود ندارد، به این معنی که می‌توانید اندازه‌ها و محصولات مدنظر برای چاپ را تا جایی که دوست دارید تغییر دهید.
 
چاپ دیجیتال به قدری پیشرفت کرده است که در مقایسه با PlatePress، در صورتی که طرح به درستی برای فرآیند CMYK تنظیم شده باشد، تشخیص تفاوت ها تقریبا غیرممکن است.
با این حال، به خاطر داشته باشید که برخی از عناصر، زمانی که به صورت دیجیتال چاپ می شوند، به طور طبیعی بهتر از سایرین در راستای دستورالعمل های چاپ ما چاپ می شوند.
 
با توانایی سفارش در حجم های کوچک، شما همچنین این آزادی را دارید که طرح های جدید را آزمایش کنید تا قبل از تعهد به سفارش های بزرگتر، آن ها را شخصاً بررسی کنید، و مطمئناً تا به حال در اینجا در استرالیا به این اندازه در دسترس نبوده است.
 
جدای از مزایای پایدار انتخاب چاپ دیجیتال، دلایل زیادی وجود دارد که چرا این روش عصر جدید بسیار محبوب شده است.
 
برخی از مزایای کلیدی که باید مورد توجه شما قرار گیرد به شرح زیر است:

مزایای سفارش پرینت رنگی

  • سفارش پرینت رنگی تعداد کم
  • پرینت رنگی مقرون به صرقه
  • پرینت رنگی با تحویل فوری
  • بدون هزینه راه اندازی
  • آزادی در طراحی برای چاپ رنگی
  • کم ضررتر برای محیط زیست

امکان چاپ آزمایشی به عنوان نمونه

سفارش پرینت رنگی تعداد کم

پرینت رنگی مقرون به صرفه

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، همه برندها جریان نقدی لازم برای سرمایه گذاری در سفارشات با حجم بالا را ندارند، که قبلاً برای سال ها سفارشات عمده را از بین می برد و مانع از ارائه آن به مشتریان خود می شد.
 
با چاپ دیجیتال، و با همکاری با ما، می‌توانید تمام هزینه‌های راه‌اندازی مرتبط با راه‌اندازی تولید را نادیده بگیرید و هر تعداد واحد را که متناسب با بودجه خود نیاز دارید سفارش دهید.
 
همین الان میتونید با مراجعه به صفحه پرینت رنگی ارزان ثبت سفارش کنید.

پرینت رنگی با تحویل فوری

یکی دیگر از مزایای بزرگ چاپ دیجیتال نسبت به فرآیندهای رقیب، زمان تحویل سریع آن است.

از آنجایی که هیچ دخالتی در تنظیم وجود ندارد، محصول شما می تواند قبل از اینکه متوجه شوید چاپ، بسته بندی و درب منزل شما باشد.

بدون هزینه راه اندازی

 معمولاً با روش‌های سنتی چاپ، باید هزینه‌های اضافی برای راه‌اندازی بپردازید، که می‌تواند شما را از چاپ طرحی که می‌خواهید استفاده کنید محدود می‌کند، زیرا می‌توانید برای هر رنگ هزینه دریافت کنید.
 
با دیجیتال، دیگر هرگز هزینه ای مربوط به طراحی را پرداخت نخواهید کرد، زیرا مانند چاپگر خود در دفتر، اما در مقیاس بسیار بزرگتر، این فرآیند صرفاً فرآیند چاپ فایل های PDF مستقیماً روی سطح مواد است.

علاوه بر این، با انتخاب استفاده از اندازه‌های موجود در فروشگاه آنلاین ما، هیچ هزینه‌ای برای تنظیم اندازه‌ها پرداخت نخواهید کرد، در حالی که سایر شرکت‌ها ممکن است هزینه‌ای را از شما دریافت کنند.

آزادی در طراحی برای چاپ رنگی

ذهن خود را با توانایی طراحی هر آنچه که می خواهید آزاد کنید.

هیچ محدودیتی برای آثار هنری در مورد استفاده از رنگ یا پوشش چاپی وجود ندارد.

در حالی که، البته، عناصر طراحی وجود دارند که بهتر از سایرین کار می کنند، مطابق با دستورالعمل های چاپ ما، با تولید دیجیتال، می توانید جعبه خود را هر طور که می خواهید بدون هیچ محدودیتی طراحی کنید و در ازای آن نتایج خیره کننده ای انتظار داشته باشید.

کم ضررتر برای محیط زیست

برای مصرف کنندگان و مشتریان جدید بالقوه، نحوه عملکرد یک برند و مهمتر از آن، اینکه آیا آنها این کار را به صورت پایدار انجام می دهند، به سرعت به مهم ترین عامل در فرآیند تصمیم گیری تبدیل می شود.

چاپ دیجیتال نه تنها طیف گسترده ای از مزیت ها را از نظر مشتری ارائه می دهد، بلکه مزایای زیست محیطی زیادی را نسبت به روش های تولید سنتی ارائه می دهد که می توانید در اینجا با آنها آشنا شوید.

امکان چاپ آزمایشی به عنوان نمونه

یکی از روش‌های مشترک اکثر کسب‌وکارها این است که یک نمونه یا نمونه اولیه را امتحان کنید تا قبل از انجام یک سفارش بزرگ از مناسب بودن آن مطمئن شوید.

از طریق روش های تولید سنتی، چاپ در حجم کم امکان پذیر نیست.

ممکن است برای دستیابی به کیفیت فوق العاده بالا با تولید PlatePress، بیش از 3000 دستگاه سفارش دهید.

با این حال، چاپ یک نمونه یکباره با استفاده از این تکنیک گزینه مناسبی نیست.

با چاپ دیجیتال، می توانید نمونه های اولیه چاپ شده را بسیار سریعتر و با هزینه بسیار کمتر تولید کنید.

منابع این مقاله :

advantages of ordering color-printing of inke

تیم تولید محتوای راه سئو
تیم تولید محتوای راه سئو

راه سئو : راه آسان برای تولید محتوای حرفه ای ، رتبه گوگل تضمینی ، طراحی وبسایت و اپلیکیشن
www.raaheseo.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.